مراكز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه با ساختار مردمی ساماندهی شود

حجت الاسلام احمد شرفخانی در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران که در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، با بيان اينكه سراسر جهان ایران، تشیع و الگوی حاکمیت اسلامی را به نام امام خمینی(ره) می شناسند، بیان كرد: عده ای قدم برای تحریف اندیشه های امام راحل برداشته و حرف هایی می زنند که ناراحت کننده است.

 
وی تصريح كرد: ما اگر می خواهیم در عرصه ولایت مداری قدم برداریم باید آن چه مربوط به ما است را مرور کنیم.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با تاكيد براينكه امروز در کشور ما رفته رفته مباحث فرهنگی به مباحث ضدفرهنگی تبدیل می شود، ابرازكرد: در این موقعیتی كه هستيم اگر ما به عنوان سازمان تحت اشراف ولایت نسبت به دغدغه های رهبری اقدام نکنیم در روز قیامت نمی توانیم پاسخگو باشیم.
 
حجت الاسلام شرفخانی خاطرنشان كرد: اگر بخواهیم در مجموعه سازمان کارهای شروع شده را نهادینه کنیم باید بدانیم همیشه حضور نداشته و نباید کوتاهی داشته باشیم که امکان جبران وجود ندارد.
 
*مراكز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه با ساختار مردمی ساماندهی شود
 
وی با بيان اينكه تحقق يافتن قطب فرهنگی امام زادگان نيازمند بهره گيری از ظرفيت هاي مردمی است، اذعان داشت:مراكز فرهنگی قرآنی بايد با ساختار مردمی ساماندهی شوند.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از راه اندازی ۲۴۰۰مركز فرهنگی قرآنی در امام زادگان كشور خبرداد وگفت:بايد نيروهای انقلابی و ارزشی را وارد اين امامزادگان كنيم واز آنها حمايت كنيم.
 
حجت الاسلام شرفخانی به طرح ملی تربيت حافظان قرآن كريم اشاره وعنوان كرد:اين طرح عظيم براساس مربی محور شكل گرفته است وبايد از ظرفيت های موجود در جامعه به درست ترین نحو استفاده كرد.
 
اعزام ۲۵۰۰ روحانی به مساجد کشور
 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور بيان كرد:روحانیان ظرفیت های ارزشمندی دارند که باید از آنان استفاده شود و ما امسال در طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری ۲۵۰۰ روحانی در از استان قم به سراسر کشور اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه