ایران مقتدر با حضور گسترده مردم/گزارش تصویری

حجه الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم دارالمومنین شهرستان خوی، بیان کردند: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به خاطر اینکه استعمار و استکبار جهانی با اسلام ستیزی و تاخیر اسلام در جهان دنبال حذف مبانی و احکام اسلام بود تلاش می‌کرد تا مبارزه کندبا اهداف بعثت انبیا که ان اعبدوالله  و  واجتنبوا الطاغوت   مبارزه کند و بر اساس اسناد تاریخی دنبال حذف دین و دین داری بود و و همچنین حضرت امام می‌دید که تحقیر جغرافیای سرزمینی ایران و تکه تکه شدن بخش‌های مختلف ایران با خیانت های رضا خان پهلوی ملعون و محمد رضای پهلوی خائن و دست نشاده در حال شکل گیری است و متاسفانه مناطق مختلفی از آذربایجانات را به شوروی و مناطقی را به پاکستان و افغانستان و عراق و امارات واگذار کرد و استان شانزدهم بحرین را عروس داد و تحقیر سرزمینی ایران شکل می گیرد و همچنین تحقیر حاکمیت ایران و مردم ایران بخاطر حضور مستشاران آمریکایی و اقدامات آمریکا و انگلیس در این کشور و به تاراج بردن منابع این کشور ، حضرت امام با تکیه بر قیام مردمی انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساند و کشوری که در اوج انحطاط و تحقیر بود به کشور مقتدر ایران اسلامی تبدیل کرد
تداوم انقلاب و پیشرفت و رسیدن به قله های موفقیت  با حضور گسترده مردم و در صحنه بودن آنها محقق می شود
الحمدلله مردم ایران مقتدرانه در عرصه های مختلف در میدان بوده اند و  انشالله در انتخابات هم با حضور گسترده پای صندوق های رای بر قدرت و امنیت و پیشرفت ایران می افزایند.

شرفخانی در بخشی با اشاره به آمارها و مستندات جهانی مبنی بر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با همت و تلاش مردم و جوانان اشاره کردند :


نبوغ ایران در کنترل پاندمی کرونا

۴ سال از شیوع پاندمی کرونا در جهان می‌گذرد اما در مدت کوتاهی به فناوری داروهای بیماران کرونایی دست پیدا کردیم و با اتکا به توانمندی دانشمندان جوان، تجهیزات حفاظتی بیمارستانی و کمک تنفسی بیماران را ساختیم و در میان بهت جهانیان جزو ۱۰ کشور سازنده دنیا در ساخت واکسن کرونا شدیم از این منظر باید خاطرنشان کرد که رتبه هفتم داروسازی در جهان از آن کشورماست.

شکست انحصار آمریکا

از سوی دیگر پس از انقلاب توانستم رتبه هفتم جهان در تولید نانو دارو و رتبه چهارم دنیا در علم نوین نانو را به دست آوریم همچنین عنوان دومین کشور تولید کننده داروهای نوترکیب هموفیلی فاکتور ۷ و ۸ در دنیا را به خود اختصاص داده و توانستیم در جمع ۵ کشور سازنده لیزرهای پرتوان در جهان بایستیم همچنین در این میان رتبه چهارم دنیا در تولید علوم درمان ناباروری و رتبه پانزدهم جهان در چشم پزشکی به ایران رسیده است. با این توانمندی‌ها جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در جراحی‌های قلب و دریچه قلب هستیم و این گذار انحصار آمریکا را شکسته‌ایم.

رتبه نخست شتاب علمی جهان

شاید برای برخی که ایران را در رسیدن به تولیدات صنعتی و علمی ناکام می‌دانند دور از ذهن باشد که کشورمان در سکوی چهارم جهان در علم رباتیک ایستاده و در صنعت فولاد به پله دهم جهان رسیده است البته باید یادآوری کرد که در صنعت نیز ایران جزو معدود کشورهایی است که توان تولید سازه‌های بزرگ دریایی را به دست آورده و در صنایع دریایی نیز به رتبه سیزدهم جهان رسیده‌ایم این در حالیست که با شتاب ۱۱ برابری رتبه دوم رشد علم در دنیا و رتبه نخست شتاب علمی جهان را کسب کرده‌ایم.

بازگشت به چرخه کامل تولید سوخت هسته‌ای

در سال‌های پس از پیروزی انقلابی اسلامی، توانستیم از وارد کننده بنزین به بزرگترین صادرکننده بنزین خاورمیانه تبدیل شویم و در صنعت هسته‌ای نیز به چرخه کامل تولید سوخت هسته‌ای دست یافته‌ایم و عنوان سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی اقتدار ایران را به رخ جهان می‌کشاند.

همچنین رتبه نخست منطقه در تولید انرژی زمین‌گرمایی و رتبه اول خاور میانه و چهاردهم جهان در تولید برق هم را از آن خود کرده‌ایم از سوی دیگر رتبه سوم جهان در سد سازی پس از چین و ترکیه به کشورما رسیده است که در نوع خود پیشرفتی بزرگ و حیاتی محسوب می‌شود.

تدریس ۲۱ هزار عضو هیأت علمی زن در دانشگاه‌ها

با این همه، رتبه اول رشد شاخص توسعه انسانی جهان در ۴ دهه اخیر و نیز تدریس ۲۱ هزار عضو هیأت علمی زن در دانشگاه‌ها مختص ایران است که بیان می‌کند بر خلاف هجمه‌ها و تبلیغات سو، زنان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در فضای آزاد علمی به خوبی پرورش یافته‌اند.

پس از انقلاب، ایران بزرگترین تولیدکننده ید در خاورمیانه شد و همچنین رتبه نخست تولید زرشک و زعفران جهان را به خود اختصاص داد. به رتبه سیزدهم خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی در جهان رسید و با همه تحریم‌های ۴ دهه گذشته، توانست رتبه هجدهم اقتصاد بزرگ دنیا را کسب کند.

ایران، هفتمین قدرت دنیا

در عرصه فناوری فوق پیشرفته فضایی، با پرواز سیمرغ ایرانی به فضای لایتناهی هشتمین کشور برتر دنیا در این عرصه نام گرفته‌ایم. البته باید یادآور شد که مهم‌ترین پیشرفت کشور که در منطقه آشوب زده خاورمیانه امنیت را به ارمغان آورده، پیشرفت‌های نظامی است و باید گفت در بخش‌های بسیاری به خودکفایی رسیده‌ایم. از اعتبار و تأثیر نام سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌هاست که مجله آمریکایی «امریکن اینترست»، ایران را هفتمین قدرت دنیا در موضوعات دفاعی، موشکی و تأثیرگذاری در سایر کشورها معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه