غروب جمعه با شهید…

غروب جمعه سر قبر شهیدآرمان علی وردی چه خبر بود ؟؟                      *** غروب جمعه ، سر قبر مطهر طلبه #شهید_آرمان_علی_وردی در گلزار شهدای تهران رفتیم کودک ، جوان ، پیر ، زن و مرد در قیافه ها و مدلهای مختلف به صورت گروهی یا فردی می آمدند و فاتحه و توسل و اشکی داشتند چقدر شلوغ بود … جوانی از این فرصت جمعیت استفاده کرد و روضه خوانی و سینه زنی راه انداخت . چه اشکی می ریختند مخصوصا زمانی که روضه به اینجا رسید: غریب گیر آوردنت … غریب گیر آوردنت… به نیزه ها سپردنت؛ با هرچی میشد زدنت!

قطرات خون مظلومانه شهید آرمان علی وردی همه را همدل کرده و اگر تا دیروز یک آرمان بود ، خون پاک شهیدش، هزاران آرمان از دل مردم جوانه زده و انشالله پای آرمانهایش می ایستیم  برای رساندن پرچم سرخ شهادت  بدست صاحب اصلی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف.

چقدر زیبا رهبر معظم انقلاب فرموده اند : زمان، همه چیز را کهنه می کند؛ مگر خون شهید را. ببینید از زمان شهادت سیدالشهداء (علیه‌الصّلاةوالسّلام) قرنها گذشته است؛ اما یاد شهیدان و خون شهیدان، روزبه‌روز اثرش برجسته‌تر شده است. همه‌ی شهیدان عزیزند. در همه‌ی زمانها، شهید ذی قیمت است؛ اما بعضی از شهیدان عزیزترند. شهیدان عزیزتر چه کسانی هستند؟ آن کسانی که در مقاطع حساس به داد اسلام رسیدند و خودشان را فدا کردند. #شهید#شهادت#گلزار_شهدا#شهید_آرمان#آرمان_علی_وردی#روضه#آرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه