اهانت دشمنان به مقدسات ناشی از ضعف است

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه در گفتگو با خبرنگار 9 دی نیوز گفت: دشمنان که به صورت پی در پی از مسلمانان ضربه خورده اند امروز به دلیل ضعف در مقابل اعتقادات مسلمانان به مقدسات اسلامی اهانت می کنند

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی در گفت و گو با خبر نگار ما با اشاره به سوزاندن قرآن توسط ساده اندیشان ودشمنان اسلام اظهار داشت : از دیر باز دو ولایت در جامعه انسانی حاکم بودند که یکی از آنها را ولایت الهی و دیگری را ولایت شیطانی تشکیل می داد.

وی با بیان اینکه ولایت شیطانی از نخستین روز خلقت انسان مخالف ولایت الهی وحقیقی بود تصریح کرد: از جمله دلایل این ستیزها را می توان به مخالفت ولایت الهی و ولایت حق و حقیقت با ظلم ، ستم ، استکبار و آن چیزی که آزادی انسان وحرکت انسان را زیرسئوال می برد اشاره کرد

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه تصریح کرد: ولایت شیطانی از دیرباز تا کنون به دنبال گستره استکبار در سطح جامعه بوده است چنانچه می بینیم در دوره های گوناگون نزول دین اسلام ، رسالت نبی اکرم به عنوان خاتم پیامبران این سیر گسترش یافت .

وی افزود: بعد از رحلت پیامبر اکرم انحرافاتی در دین اسلام بوجود آمد که این تفرقه ها با نگاه شیطان همراه بوده و با این سیر به حرکت خود ادامه داد.

شرفخانی اضافه کرد: امروز اگر در جامعه می بینیم برخی افراد به خود اجازه می دهند جسارت به کتاب آسمانی قرآن و مبانی اعتقادی ودینی انجام دهند به دلیل مخالفت مطلق با دین اسلام نیست بلکه مخالفت با همه ادیان الهی است .

وی تصریح کرد: کسانی که راه توهین را پیش گرفته اند مخالف دینی هستند که حرف حق وحقیقت را بزند ، دینی که پیرو انسانیت وکرامت انسانی باشد که این مخالفت ها را با ابزارهای گوناگون انجام می دهند .

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه به سیری از تاریخ اشاره کرد وگفت: مخالفان ادیان در بخشی ازتاریخ به جایی رسیدند که تلاش می کردند حاکمیت وحرکت به سوی حق وحقیقت را زیر سئوال ببرند.

وی ادامه داد: مخالفان دین در برهه دیگری از زمان جنگ نظامی را برای پیش برد اهداف خویش به کار گرفتند تا بتوانند حاکمیت اسلامی را که از ولایت الهی برگرفته شده از صحنه روزگارخارج کنند تا بتوانند ولایت شیطانی را در عرصه بین الملل متجلی کنند .

شرفخانی با بیان اینکه رفتارهای خصمانه و تبعیت مخالفان از ولایت شیطانی تا زمان فعلی ادامه پیدا کرده است عنوان کرد: مخالفان گمان می کردند حاکمیتی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور ایران اسلامی با رهبری امام راحل متجلی ساخته است می توانند به آسانی و با یک حرکت نظامی از صحنه روزگار حذف کنند .

وی به استقامت این مملکت و نظام اسلامی اشاره و ابراز کرد: دشمن گمان نمی کرد مقابله وسیعی که در برابر این حرکت نظامی رخ داد چیزی جز ایمان واعتقاد مردم و ولایت الهی باشد .

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه اضافه کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس بیش از 100 کشور ناتو کردند چرا که ایران را در جایگاه یک حکومت اسلامی می دیدند .

وی به دلایل مخالفت های مخالفان علیه حاکمیت دینی اشاره کرد وگفت: پاسخ عملی حاکمیت دینی به تمامی حرفها وحدیث هایی که گفته می شد دین فقط فرد گرایی است و دین هیچ ربطی به مباحث اجتماعی ندارد.

شرفخانی تصریح کرد: ناتوی فرهنگی دشمن علیه ایران به دلیل دست نیافتن به نتیجه دلخواه از سوی مخالفان بود که به همین دلیل ضربه محکمی از ایمان مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی به آنان وارد شد.

وی ادامه داد: دشمن که از ضربه های متعدد مسلمانان در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده بود حرکات خود را به سمت وسوی تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی ، ناتوی فرهنگی و امروز از طریق جنگ نرم پیش برد تا بتوانند اعتقادات مردم را سست کرده و به جایی برسانند که دین از صفحه روزگار محو شود .

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه خاطر نشان کرد : مخالفت اصلی دشمنان با ایران نیست بلکه با اصل دین است وتفاوت چندانی نمی کند که دین اسلام ، مسیح ویا هر دین دیگری باشد

وی افزود: شاید به ظاهر دشمنان پشت پرده از برخی ادیان حمایت کنند ولی اصل ماجرا آن است که دشمنان با کلیت مقوله حاکمیت دینی مخالف هستند .

شرفخانی بیان کرد: دشمان با روشهای گوناگون تلاش برای نابودی ایران واسلام داشتند که از جمله آنهارا می توان به زدن ریشه ولی فقیه و از بین بردن حاکمیت اسلامی در جامعه اشاره کرد .

وی تصریح وتاکید کرد: دشمنان هر ضعفی که از خود نشان دادند مردم هوشیار تر و با استفاده از همان ضعف ها سیلی محمکی به آنان نواختند .

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه یاد آورشد: دشمنان تنها به دلیل ناکامی هایی که پی در پی از سوی مسلمانان برایشان پیش آمد کرد به مقدسات واساس دین که همان قرآن وعترت است اهانت کردند

خبر فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه