راه اندازی انجمن یاوران وقف دردانشکده های علوم قرآنی/مشارکت اوقاف ودانشگاه علوم معارف درترویج وقف+تصاویر

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در جلسه مشترک با معاونین دانشگاه و روسای دانشکده های علوم قرآنی ضمن خوش آمد گویی و عرض تبریک به مناسبت ایام آغاز امامت ولی عصر عج اظهار داشت:باید تعامل و هم افزایی بیشتری بین سازمان و دانشگاه علوم قرآنی ایجاد گردد و می بایست از ظرفیت های دو مجموعه به نحو شایسته استفاده نمود.

حجت الاسلام احمد شرفخانی افزود: امروز دانشگاه علوم قرآنی می تواند سرمایه ی بسیار خوبی برای سازمان در برنامه های قرآنی ، فرهنگی، تبلیغ و ترویج وقف و حتی مدیریتی باشد.

شرفخانی افزود: باید در این زمینه اهداف مشترک ترسیم شود و همگرایی بین دو مجموعه ایجاد گردد و با برنامه ریزی مشترک بین دو مجموعه می توانیم به اهداف ترسیم شده نماینده محترم ولی فقیه و رییس سازمان برسیم.

معاو ن فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف ضمن بیان اینکه متاسفانه دانشجویان ما آشنایی چندانی با مقوله وقف ندارند تاکید کردند:باید در دانشکده های علوم قرآنی انجمن یاوران وقف را راه اندازی نماییم. به طور مثال انجمن یاوران وقف سلامت، انجمن یاوران وقف گروه های جهادی و…

وی در ادامه بیان کرد: باور ما بر این است که می باید از ظرفیت داشنجویان علوم قرآنی در برنامه ها بهره برد و همچنین در بحث کنگره ها و همایش ها از ظرفیت بسیار خوب هیئت های علمی دانشگاه علوم قرآنی استفاده نمود.

شرفخانی در این خصوص افزود: باید جلسات مشترک شورای قرآنی و فرهنگی بین سازمان و دانشگاه علوم قرآنی جهت هماهنگی و هم افزایی بین دو مجموعه ماهیانه و به صورت مستمر برگزار شود.

0M8A0081
0M8A0086
0M8A0091

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه