دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی در مراسم دعوت سالانه امامزاده جعفر (ع) سماکوش محله بندپی بابل اظهار کرد: بقعه امامزاده جعفر (ع) بندپی یکی از بقاع متبرکه با قابلیت ترویج گردشگری مذهبی است که امیدواریم با همت همه مردم و مسئولان به یکی از بقاع شاخص استان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند قوه عاقله را تنها در انسان‌ها قرار داد، افزود: قوه غضب و شهوت در تمامی موجودات و مخلوقات خداوند قرار دارد که قوه عاقله نقطه تفاوت انسان‌ها با دیگر مخلوقات است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: اگر بخواهیم در جایگاه انسانت و در کنار انسان‌های واقعی قرار بگیریم باید قوه عاقله خود را حاکم بر قوه شهوت و غضب کنیم.

شرفخانی با بیان اینکه کسانی امام حسین (ع) را به شهادت رساندن که احکام الهی را انجام می‌دادند و جزو یاران امام و پیامبر گرامی اسلام بودند، تصریح کرد: اعمال آن دسته از افراد صحیح نبود و همین مسئله موجب شد تا از مسیر خود خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه لقمه حرام مانع قبولی عبادات، عزاداری‌ها و اطعام‌دهی‌ها می‌شود،ادامه داد: لقمه حرام طلحه و زبیر را از مسیر ولایت خارج کرد و آن‌ها در مقابل امام علی (ع) قرار گرفتند.

شرفخانی با بیان اینکه ندادن خمس و زکات اعمال انسان را پاک نمی‌کند و برکت در آن وجود ندارد، اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه این است که در شکم برخی از افراد لقمه حرام وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصرار بر گناه مانع استجابت دعا می‌شود،افزود: باید از خود بپرسیم که امام زمان (عج) تا چه اندازه از رفتار و حرکات ما رضایت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه شهدای غواص آمدند تا به ما درس استقامت و پایداری دهند، تصریح کرد: ما امنیت و منزلت جمهوری اسلامی را وامدار شهدا هستیم.

این مسئول ولایت مطلقه فقیه را نائب امام زمان (عج) دانست و بیان کرد: اگر امروز عرصه سیاسی را خالی کنیم و پشتیبان ولایت فقیه نباشیم دچار مردمان زمان امام علی (ع) می‌شویم.

شرفخانی با بیان اینکه امروز بر من و شما واجب است تا ولایت فقیه را حمایت کنیم، گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت فقیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه