جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در بقاع متبرک و امامزادگان شاخص کشور برگزار می شود

 
حجت الاسلام احمد شرفخانی گفت: هدف از برگزاری برنامه های جشن ولایت علوی، زمینه سازی برای حرکت جامعه اسلامی ایران به سمت معرفت بیشتر اهل بیت(ع) و ترویج و تبلیغ و انتشار ولایت امیرالمومنین(ع) در سطح جامعه و نیز ایجاد فضای معنوی در سطوح مختلف جامعه بویژه در میان نسل جوان است.
 
وی افزود: با توجه به هجمه های گسترده دشمنان اسلام بویژه فرقه ضاله وهابیت علیه اعتقادات مسلمین و شیعیان، سازمان اوقاف و امور خیریه درنظر دارد با برپایی برنامه های مختلف جشن علوی در سراسر کشور به تعمیق باورها و معرفت دینی مردم و خنثی سازی توطئه های دشمنان بپردازد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: به منظور اجرای هماهنگ جشن ولایت علوی در سراسر کشور دستورالعمل ویژه ای به سراسر کشور ابلاغ شده است.
 

شرفخانی، اجرای مراسم عقد اخوت، تجلیل از سادات خادم امامزادگان و بقاع متبرکه، راه اندازی کاروان های شادی به سمت امامزادگان و تبریک این عید سعید به جایگاه والای آنان، مدیحه سرایی، شعرخوانی آیینی و قرائت خطبه غدیر خم را از جمله ویژه برنامه های جشن ولایت علوی در روز عید غدیرخم نامید و افزود: در انتهای برنامه ها نیز قرائت میثاق نامه غدیر که یک متن واحد به منظور تجدید میثاق با ولایت است پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه