ترویج سبک زندگی اسلامی ، یکی از اهداف طرح آرامش بهاری

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه برگزار می شود، گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح ، ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی از برپایی نمایشگاه آرامش بهاری در دو هزار امامزاده در کشور خبر داد و اظهار داشت: مراسم معنوی آیین تحویل سال نو در یکهزار و 889 امامزاده برگزار، و سفره های هفت سین فاطمی در این امامزاده ها گسترده می شود.
وی همچنین از برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی در 800 امامزاده را از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری بیان کرد و اظهار داشت: هدف از طرح یاد شده، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هدف از اجرای طرح آرامش بهاری را ترویج سبک زندگی اسلامی اعلام کرد وگفت: طرح مذکور در قالب 12 موضوع چون عفاف و حجاب، نماز ، ازدیاد جمعیت، تربیت فرزندان و … اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری صرفا به مناسبت عید نوروز نیست بلکه بستری برای ارتقا سطح معارف و معرفتی مردم است.
شرفخانی با بیان اینکه 800 امامزاده در سطح کشور از زائرسرا برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: به جز زائرسراها، در بسیاری از امامزادگان امکانات اولیه برای اسکان مسافران نوروزی نیز فراهم شده است.
وی یاد آور شد: سال گذشته پنج میلیون مسافر نوروزی در امامزادگان سراسر کشور اسکان یافتند که پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه