وصیت نامه بسیجی شهید رحمان شرفخانی+ عکس

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ 

آن دم که زخون وضو میکردم

دانی که زحق چه آرزو می کردم

ای کاش مرا هزار جان بود به تن

تا آن همه را فدای او میکردم

به نام خدا وبه نام او که همه چیزم از اوست وبه نام او که زندگیم در جهت اوست بنام او که زنده به اویم به نام اوکه از اویم بنام او که بسوی اویم، زنده به اویم ، زندگیم به خاطر اوست ، شدنم در جهت اوست، بودنم از اوست ، رفتنم به سوی اوست، یادم اوست،یاد اویم ،جانم اوست، جانشین اویم، معشوقم اوست، معبودم اوست، مقصودم اوست، مرادم اوست، امیدم اوست، اگر خطا کردم اوست که به زمین می زند وباز اوست که دستم میگیرد وبه راه میدارد، احساسش میکنم با قلبم زیرا درکش کرده ام با ذره ذره وجودم، با تمام سلولهایم احساسش میکنم اما از بیان قدرت وعظمت ورحمت وکرم وبخشش اوعاجزم.

ای خدای من اگر در پیشگاه تو بگریم تا پلکهای چشمانم بیافتد. با آواز بلند بنالم تا صدایم قطع گردد. ودر برابر توبایستم تا پاهایم ورم کند. وبرای تو رکوع کنم تا استخوان پشتم از جا کنده شود. و تو را سجده کنم تا این که سیاهی چشمانم پنهان شود.آنقدر ذکر تو گویم تا زبانم کند شود. سپس از شرمندگی از تو چشم به اطراف آسمان نیندازم وبا این رفتارها سزاوار ازبین بردن گناهی از گناهانم نمی گردم .

بار الها با قدرت بخشیدن ایمان به معاد و اعتقاد به عالم آخرت مرا از پوچی ها نجات بده که اعتقاد به روز حساب به من اندیشه و به هستی من معنا می دهد.

به نام خداوند شهیدان و با درود وصلوات بر خاتم پیامبران حضرت محمد(ص)و بر آل طاهرش و با عرض ارادت به ساحت مقدس ولی عصر امام زمان روحی و ارواح العالمین له الفداء و با درود بر منجی مستضعفین و بشریت امام خمینی که از پروردگار می خواهم عمرش را به درازای آفتاب بلند بگرداند. و سلامی به قداست خون شهیدان که چراغ اتقلاب را نورانی کردند وسلامی به شیرینی پیروزی رزمندگان پاک باخته ای که جان و مال خویش را بر کوله بار اخروی خود بسته اند وبا قلبی پر از ایمان و با عقلی پر از ایثار و با خطی امام گونه و… راهی دیار خونین جبهه ها گشته اند.

و با سلام بر امت اسلام.

ای امت روسفید اسلام همان گونه که تا به حال پشتیبان حق بودید این عمل خیرتان را سعی کنید تا ظهور امام زمان(عج) ادامه بدهید.

و با سلام بر شما پدر و مادر که نتوانستم حقتان را به اندازه قدرت و توانایی خود ادا نمایم بلکه همیشه باعث ناراحتی شما بودم و عواطف پدری و مادری را نتوانستم درک کنم از محضر مقدستان طلب بخشش و التماس دعا دارم.

و سلام بر آنان که در زندگی روزمره به یاد مجاهدان اسلام هستند. بیدار باشید اینک زبان ها آزاد بدن ها سالم و عضوها در اختیار جایگاه وسیع و مجال بسیار است وتا مرگ نرسیده عمل کنید(پیامبر اکرم)

پدر و مادر عزیزم شهادت هر کسی را و هر خانواده ای را نصیب نمی شود بلکه شهادت از آن کسانی است که خدا آنان را دوست بدارد و بخواهد. مادر صبور باش. چون زینب کبری (س) تا اجرت بیشتر باشد. می دانم گریه می کنی ولی سعی کن بر خود تسلط بیابی و به همه بفهمانی که مکتب ما چیست؟

و شما پدر عزیزم هر مالی که خداوند به انسان بدهد باید برای آن خمسی یا زکاتی در نظر گرفت و در راه خدا داد.آیا مرا بهترین ثروت خود نمی دانید پس بهترین را در راه خدا عطا کن و به رضای خدا راضی شو و در حق من با قلبهای شکسته دعا کنید. پدر و مادر مگر از کوچکی به من یاد ندادید که با نام حسین همیشه آشنا باشم و مگر پدر خودت قرآن را زمزمه نمی کنی پس اگر خدایم شهادت را نصیب من نکند از کجا معلوم که من شیعه حسین علبه السلام هستم خدایا به حرمت خون شهیدان مرا از یاران امام حسین قرار ده، و مرا از آتش جهنم دور کن. الهی از تو می خواهم که مرا از زمره شهیدانت قرار دهی.

پس والدین محترم من امانتی از جانب خدایم و باید هم به سوی او بازگردم چه خوش که با سربلندی به پیش او بروم. باری پدر و مادرم من خوشحالم که در بهترین دوران زندگیم این راه را انتخاب کرده ام.عزیزان، خواهش من این است که در تشییع جنازه ام شرکت نمایید.با خوشرویی از مهمانان پذیرایی نمایید.در مزار شهدا دفنم کنید.همیشه به مزار شهدا سر بزنید و شهدا را فراموش نکنید.اگر مجاهدان اسلام راه کربلا را باز کردند و عمر برایتان باقی بود به زیارت ابا عبدالله بروید و از عوض من هم زیارت کنید.

باری خواهرم ضمن سلام حرفی جز حجاب تو سنگر توست،ندارم.به شما توصیه می کنم که حجاب را حفظ کن. در همه حال و زمان. خواهرم تو نیز در شهادت اندیشه کن و ناراحت نباش که این سعادت جز صالحان را میسر نگردد.

و تنها می توانم بگویم خواهرم و خواهران حجاب اسلامی را حفظ کنید و فاطمه وار و زینب گونه زندگی کنید و یقین بدانید سنگر حجاب شما، سرنوشت ساز تر از اسلحه خونین من است. اگر از سنگر حجاب خارج شوید همانا شعله های دوزخ با سوختن شماها شعله ور تر خواهد شد.

و برادرم احمد تو درسهایت را خوب بخوان و از پدر و مادر اطاعت کن تا در آینده خدمت گذار صدیق اسلام و جمهوری اسلامی باشی.فریب منافقان را نخور و وقتی بزرگ شدی برای دفاع از اسلام در هر جبهه که شد بجنگ تا اسلام در جهان مظلوم واقع نشود.

توصیه به امت شهید پرور ،چگونه بنویسم و بیان کنم بار خدایا، تا در قلوب اثر بگذارد وحلُل عقده من لسانی،

ای عزیزان به یاد خدا باشید که یاد او آرامش دلهای مومنان است. همیشه پشتیبان امام امت باشید. تاکید می کنم که در تمامی اوقات گوش به فرمان امام معصوم گونه خود باشید.همانا ایشان قائم مقام چراغ راهنمایی بشریت هستند.یقین بدانید که مخالفت با امر ایشان،مخالفت با اسلام است و هلاکت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد و به هر نحوی که شده از جمهوری نوپای اسلامی حمایت کنید.باشد که سربلندی اسلام و خوشنودی امام زمان را فراهم آورید.

در مجالس سخنرانی و مجالس یادبود شهدا و دیگر مجالس مذهبی حتی المقدور شرکت کنید که در پیش برد اهداف انقلاب موثر است. دعاو نماز جمعه و جماعت را ترک نکنید که شیاطین از جماعت می ترسند.همیشه رضای خدا را مدنظر بگیرید.روحانیت مبارز و واقعا خط امام را برای خود الگو قرار دهید و از روحانیت جدا نشوید.ای امت شهید پرور در هر جا و مکانی و در هر موقع میدان سیاسی را برای منافقین تنگ سازید وبا اعمال سنجیده چشم و گوش آنها را کور و کر کنید.

بسیج و بسیجی ها را فراموش نکنید. تا بسیج است و اسلام در بسیج طنین انداز است ظالمان دنیا نخواهند توانست شب را آسوده به روز رسانند.رزمندگان اسلام دلتان را به خدا بسپارید و با دشمنان خدا و پیامبر و بشریت بجنگید وپیروزی را حسین وار به دست آورید.

امت دلاور و جوانان عزیز ،وصیت همه شهدا این بوده و حرف امام هم این است که جبهه ها را پر کنید و نگذارید که اسلحه شهدا به زمین بیفتد و دشمن از آن استفاده کند و با عزم استوار راهی مکان های مقدس جبهه شوید.با استکبار جهانی شرق و غرب بجنگید.

توصیه ای به همکلاسهایم

برادران و عزیزان درسهایتان را به خوبی بخوانید که این درس خواندن هاست که انسان را از جهل و تاریکی به روشنایی راه می دهد و به مقام والا می رساند.درسی را بخوانید که رضای خدا در آن باشد و هر کاری که انجام می دهید برای خدا باشد. در انجمن های اسلامی،هسته های مقاومت فعالیت کنید و یاور امام وپشتیبان رزمندگان و ادامه دهندگان راه شهدا باشید.بنا به فرموده امام جبهه ها را از یاد نبرید که جبهه از اهم واجبات است. از هیچ چیز و هیچ کس نهراسید که در قاموس شیعه علی علیه السلام واژه وحشت نیست.انسان از جانب خدا آمده و به سوی او خواهد رفت.چه خوب که این رفتنش با سعادت و با روی باز و سرافراز باشد.ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین علیه السلام در میدان نبرد شهید شد.حضورتان را در جبهه های حق علیه باطل ثابت   نگه دارید.

سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید.استغفار و دعا از یاد نرود.

خدایا گناهان این بنده حقیر و ناچیز و گناهان تمام مومنان را عفو کن و ببخش.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار.

و در خاتمه از یادتان نرود پدر و مادرم، از همه برایم حلیت بخواهید تا در آخرت با راحتی و با روی خوش حساب بدهم.

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رحمان شرفخانی   3/12/1365

محل شهادت : شلمچه کربلای 8(18/1/66)

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه