سه هزار مقاله پیرامون امامزادگان در پرتال جامع امامزادگان بارگذاری شده است

 
حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه شب گذشته در همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران با بیان اینکه در زمینه معرفی امامزادگان خلأ جدی در فضای مجازی احساس می شد ، اظهارداشت : استفاده از ظرفیت فضای مجازی فرصت مغتنمی برای آشناسازی و معرفی ابعاد مختلف شخصیتی امامازدگان به مردم است .
 
وی با بیان اینکه ضرورت داشت مردم در فضایی متقن ، اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند ، گفت : با استفاده از فناوری های جدید ، در این پرتال جامع قابلیت هایی همچون ؛ زیارت از راه دور ، پاسخ به شبهات پیرامون امامزادگان ، عکس و کلیپ طراحی شده است .
 
شرفخانی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف در یکسال گذشته کار عظیمی در خصوص آماده سازی این پرتال انجام داد ، تصریح کرد : پرتال جامع امامزادگان که هم اکنون رونمایی می شود ، اطلاعاتی در خصوص کرامات امامزادگان و مباحث تاریخی پیرامون آن را به علاقه مندان ارائه می کند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هم اکنون نسخه آزمایشی این پرتال رونمایی می شود ، گفت : در این پرتال اخبار امامزادگان در موضوعات مختلف ارائه می شود و در آینده 500 زیرسایت برای هرامامزاده ایجاد خواهد شد و اخبار فرهنگی ، اجرایی ، عمرانی و … هر امامزاده در آنها قرار خواهد گرفت.
 
وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی جامع امامزادگان در این پرتال قرار دارد ، تصریح کرد : علاقه مندان می توانند با ورود به این پرتال و انتخاب شهر مورد نظر ، تعداد امامزادگان آن شهر را ملاحظه کنند و اطلاعاتی در آن خصوص بدست آورند.
 

شرفخانی اضافه کرد : در خصوص هر امامزاده اطلاعات فیزیکی ، زیارت نامه ، آدرس ، تصاویر و نقشه مکانی براساس Google Map ارائه می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در این پرتال، اطلاعات 8051 بقعه متبرکه کشور قرار گرفته است ، تصریح کرد : در این پرتال امکانی وجود دارد تا مردم هرگونه اطلاعات ، تصویر ، کلیپ ، اطلاعات تاریخی ، شجره نامه و خاطرات خود را در خصوص هر امامزاده در آن بارگذاری کنند تا در صورت تائید، در سایت منتشر شود.
 
شرفخانی با بیان اینکه تمام مقالات با موضوع امامزادگان در این پرتال منتشر شده است ، افزود : چهار جلد کتاب مقالات کنگره بین المللی امامزادگان با موضوع حیات فرهنگی ، اجتماعی و مباحث هنری امامزادگان در این پرتال بارگذاری شده است و در خصوص فلسفه دعا ، شفاعت ، شیعه شناسی و پاسخ به شبهات پیرامون امامزادگان ، سه هزار مقاله بارگذاری شده است.
 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: کلیپ هایی از امامزادگان تهیه شده است و در پرتال بارگذاری شده است و در مجموع در مرحله اول برای 466 امامزاده کشور زیرسایت طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه