روز قدس نماد استکبار ستیزی

غده سرطانی اسرائیل دارد رفته رفته حامیان و نوکران خود را از دست می‏دهد

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: پیروزی مردم کشور مسلمان مصر دلیل دیگری برای عظمت روز قدس امسال است که انشاءلله این پیروزیها ادامه یابد و رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود. زیرا که این غده سرطانی رفته رفته حامیان و نوکران خود را از دست می‏دهد.

 

حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره روز قدس به خبرنگار مهر گفت: روز قدس نماد استکبار ستیزی و مبارزه مستضعفین با مستکبرین جهانی است. قدس یک نماد اصلی حیات اسلام در عرصه جهانی است که به عنوان حیات اسلام محسوب می‏شود. روز قدس نماد اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در مقابل ظلم و ستم صهیونیسم جهانی است.

 

وی افزود: روز قدس با یک نگاه دینی و شرعی روز ادای تکلیف و ادای دین به تمام مسلمانانی که در اقصا نقاط جهان زیر ظلم و ستم استکبار و صهیونیسم جهانی هستند و حق و حقوق شهروندی و اولیه‏اشان پایمال می‏شود. به همین دلیل حضرت امام(ره) این روز را به عنوان روز حیات اسلام معرفی کردند و یکی از فرامین ارزشمند امام و استراتژیهای نظام هم همین موضوع قدس است. زیرا در روز قدس مسلمانان به کمک مسلمین مظلوم فلسطین میروند و به فریاد یاری آنها لبیک می‏گویند.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: روز قدس روز بیداری مسلمانان است که در کشورهای اسلامی حرکت نهضتهای اسلامی به ثمر نشسته و یا در آستانه پیروزی آنها هستیم. مسلمانان دیگر اجازه نمی‏دهند که حاکمانشان در پشت پرده با مستکبرین و صهیونیسم همپیاله باشند.

 

شرفخانی یادآورشد: منشأ بیداری اسلامی هم انقلاب اسلامی ایران است و روز قدس به عنوان یکی از نمادهای اصلی مبارزه با استکبار شاخصه انقلاب اسلامی است. امیدواریم آن چنان که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت بیداری اسلامی تا آمریکا و اروپا پیش رود و شاهد بیداری مردم این کشورها هم باشیم.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد اهمیت روز قدس امسال نسبت به سالهای قبل هم گفت: اهمیت آن به علت این است که امسال مسلمانان در میانمار و بحرین و سوریه مورد ظلم و ستم فراوانی قرار گرفته‏اند و بی رحمانه به شهادت می‏رسند و حضور مسلمانان در صحنه پشتوانه و دلگرمی‏ای برای مسلمانان این کشورها است. تکلیف دینی شرعی و انسانی ما این است که از آنها حمایت کنیم و جلوی قتل و عام آنها را بگیریم.

 

شرفخانی افزود: پیروزی کشور مسلمان مصر هم دلیل دیگری برای عظمت روز قدس امسال است که انشاءلله این پیروزیها ادامه یابد و رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود. زیرا که این غده سرطانی رفته رفته دارد حامیان و نوکران خود را از دست می‏دهد.

 

لینک خبر خبرگزاری رسا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه