دولت و ملت، همدلی و هم زبانی، حول محور ولایت تحقق می یابد+گزارش تصویری

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی سه شنبه شب در مراسم سالروز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی در مسجد میرزاکوچک خان سلیمانداراب رشت افزود: اگر ولایت نباشد، مفهومی به نام همدلی، هم زبانی ، نظم و انضباط هم وجود نخواهد داشت.

وی ولایت فقیه را یک اصل اعتقادی دانست و اظهار داشت: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله و اهل بیت (ع) است که در زمان غیبت نیز وظیفه داریم معتقد به اصل ولایت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی بیان کرد: امروز نیز در مذاکرات که انشاء الله نتیجه بخش خواهد بود، آن چیزی خوشایند است که حول ولایت باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، پیروزی انقلاب اسلامی را بر اساس سه اصل اسلام، مردمی بودن و ولایت و رهبری عنوان و اضافه کرد: تداوم این انقلاب نیز بر اساس این سه اصل است و اصل اسلام و مردمی بودن نیز تنها در حول محور ولایت تحقق می یابد.

مراسم سالروز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی سه شنبه شب با حضور پرشور مردم در مسجد میرزاکوچک خان سلیمانداراب رشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان نیز در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی گفتند: دوازدهم فرورین ماه، بهار استقلال و آزادی ایرانیان و عید مردم سالاری دینی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه