برنامه‌های گرامیداشت دهه فجردرامامزادگان وبقاع متبرکه برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه های این سازمان در این ایام را تشریح کرد.
 
وی گفت : برپایی مراسم باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر، با قرائت قرآن و شعرخوانی شاعران انقلابی، سخنرانی، مداحی، اجرای گروه سرود و تواشیح و برگزاری مسابقه و قرائت بخش‌هایی از بیانات ارزشمند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در رابطه با انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.
 
شرفخانی اضافه کرد: مراسم شب شعر انقلاب با مشارکت انجمن‌های شعر انقلاب و شاعران برجسته و هنرمندان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برپایی نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی با رویکرد دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی (نمایشگاه عکس، سلسله مباحث نمایشگاهی، عرضه محصولات فرهنگی) طی این ایام در امامزادگان تصریح کرد : اجرای مراسم آئین غبارروبی و عطرافشانی معنوی در بقاع متبرکه و غبارروبی و اهدای گل به قبور مطهر شهدا با حضور علماء، مسئولین و خانواده‌های محترم شهداء از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.
 
وی با اشاره به اینکه ندای «الله اکبر» در شب 22 بهمن ماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور زائرین و مردم طنین انداز می شود ، افزود : محافل انس و ختم قرآن با حضور قاریان جهت اهدای ثواب ختم قرآن به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی برپا می شود.
 

شرفخانی اضافه کرد : در این ایام پیش بینی و تاکید شده است که مدیران و مسئولین اوقاف و هیأت امناء و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه با خانواده محترم شهدای انقلاب اسلامی ملاقات کنند و همچنین از جانبازان هشت سال دفاع مقدس علی‌الخصوص با حضور در آسایشگاه جانبازان عیادت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه