انقلاب اسلامی ایران جهان شمول است

معاون سازمان اوقاف با اشاره به اينكه ايران جايگاه ويژه اي در منطقه از لحاظ ژئوپولوتيكي دارد، اظهار داشت: تاثير انقلاب اسلامي در دنيا جهان شمول است و به گفته مقام معظم رهبری ، انقلاب ايران بدون نام امام خميني(ره) در جهان شناخته شده نيست.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با تاكيد براينكه استكبار به دنبال تزريق فرهنگ غرب زدگي و برهنگي در كشورهاي مسلمان است، گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی تأکید بر اصول اساسی آن است.
معاون فرهنگي و اجتماعی سازمان اوقاف وامور خيريه با تاكيد براينكه مستعمره گران در اين منطقه از جهان مسلمانان را مانع خود براي رسيدن به اهدافشان مي ديدند، اذعان داشت: آنان با طراحي بلند مدت به دنبال اسلام زدايي در اين منطقه بودند كه يكي از اين طرح ها، رواج فرهنگ برهنگي است.
وی با اشاره به اينكه در ايران سياست عين ديانت است، افزود: ظاهر برخي كشورها، اسلامي است اما شاخصه هاي آنان غربي شده است.
حجت الاسلام شرفخاني با تاكيد بر اينكه امام خميني (ره) دستاوردهاي استكبار را از بین برد، افزود: انقلاب در ايران موجي جهانی ایجاد كرد و اين رويداد يك حادثه منطقه اي نبود بلكه واقعه اي تاريخي بود.
وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي در هميشه تاريخ باقي خواهد ماند چرا كه بر اساس مباني و اصول شكل گرفته و انقلاب اسلامي حربه هاي استعمار گران را رو کرده و خواهد کرد.
معاون فرهنگي و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با اشاره به اينكه ايران جايگاه ويژه اي در منطقه از لحاظ ژئوپولوتيكي دارد، اظهار داشت: تاثير انقلاب اسلامي در دنيا جهان شمول است و به گفته مقام معظم رهبری، انقلاب ايران بدون نام امام خميني(ره) در جهان شناخته شده نيست.
حجت الاسلام شرفخانی اذعان داشت: امروز عصر انقلاب اسلامي در دنياست و علت دشمني كشورهاي غربي با اين ملت ،پافشاري بر اصول آن است تا جايي كه دهها كشور جهان از عراق در حمله به ايران حمايت كردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اصولی که انقلاب بر اساس آن شکل گرفته است اظهار داشت: توحید، تکریم انسانها، فلسفه خلقت انسان، عدالت اجتماعی، وحدت عالم اسلام و اهتمام به معنویت از اصول اساسی انقلاب اسلامی است.
وی تأکید کرد: به دلیل پافشاری بر همین شعار و اصل است که شرق و غرب جهان، جمهوری اسلامی را سدی بزرگ در برابر خواسته های استعماری خود می دانند.
معاون فرهنگي سازمان اوقاف وامور خيريه كشور عنوان كرد: بايد بر عناصر اسلامي و اعتقادي در جامعه پافشاري كنيم و اجازه ندهيم فرهنگ برهنگي و غرب زدگي در جامعه رواج يابد .
حجت الاسلام شرفخانی بار دیگر با تأکید بر پافشاری بر اصول انقلاب اظهار داشت: انقلاب هایی که ماندگار نبوده اند انقلاب هایی هستند که نتوانستند اصول و مبانی خود را حاکم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه