انرژی مثبت، همت ،امیدو کار آفرینی درموسسه خیریه رعد الغدیر+ گزارش تصویری

مجموعه ای رفتم فقط انرژی مثبت ، امید ، توانمندی پمپاژ می کرد و در نهایت از همت و تلاش غیر قابل وصفشان و امید به زندگی زیبایشان ازخودم شرمنده شدم
رعد الغدير موسسه مردم نهادی است که به منظور ارتقای توانايی های افراد توانياب (معلولين جسمی و حرکتی) از سال 1380 توسط چند تن از افراد نيکوکار در منطقه محروم جنوب غرب تهران تاسيس شده است. اين خيريه از زمان تاسيس تاکنون موفق به توانمندسازی روحی، جسمی، حرفه ای و اجتماعی بيش از 3200 نفر از معلولين و ايجاد اشتغال براي 850 نفر از آنها شده است.
واقعا این موسسه خیریه از موسسات نمونه و الگوی خیریه در عرصه ی آموزشی و کارآفرینی است.
مرکز پیام فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ، مرکز پیام تالیا ، مرکز پیام و فروش بعضی از شبکه های سیما و مرکز پاسخگویی بسته معیشتی دولت و… به عهده معلولین این موسسه است.
در کارگاه تولیدی این مجموعه لباسهای فرم شرکتهای بزرگ کشور توسط معلولین دوخته میشود و صدها کار تولیدی دیگر با همت مرد با اخلاص جناب مهندس سلطانزاده شکل گرفته است
حضور در این موسسه وکلاسهای آموزشی در رشته های مختلف این مرکز، درامیدافزایی و انرژی افزایی در کار وتلاش همه موثر خواهد بود .
معلولین در این مجموعه کارهایی انجام می دهند که خیلی از تحصیل کرده ها و افراد سالم جامعه بخاطر منفی نگری و فضای نا امیدی کاذب انجام نمی دهند مثبت اندیشی و مثبت نگری وهمت والای این معلولین الگوی خوبی است برای همه ی جوانان.
—————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه