پنجمین دوره طرح “پیوندآسمانی”همزمان باسالروزازدواج حضرت علی(ع) وحضرت زهرا(س) درسراسرکشور

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با تبریک فرارسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: این طرح هر ساله همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی‌علیه‌السلام و حضرت فاطمه زهراسلام‌الله‌علیها در راستای اجرای امینانه نیات واقفین با هدف کمک به تهیه جهیزیه و هزینه ازدواج جوانان از محل موقوفات منطبق در سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

حجت الاسلام احمد شرفخانی افزود: این طرح برای پنجمین سال پیاپی در سالروز ازدواج فرخنده امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت زهرا(س) به طور همزمان در سراسر کشور با برگزاری مراسم باشکوه جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با عنوان پیوند آسمانی در بقاع شاخص با حضور مردم، خیرین، مسئولین و واقفین برگزار می شود.

شرفخانی با بیان اینکه در این طرح به کلیه جوانانی که شرایط اخذ تسهیلات طرح مذکور را دارند، کمکهای نقدی و غیر نقدی پرداخت می شود، گفت: ادارات اوقاف موظفند ضمن شناسایی واجدان شرایط دریافت جهیزیه
و تسهیلات ازدواج، اقدام به تهیه کالاهای اساسی از قبیل فرش، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، گاز و پتو کنند. وی ادامه داد: در کنار کمکهای نقدی و غیرنقدی، به تمام خانواده های جامعه هدف، بسته فرهنگی شامل قرآن مجید، مفاتیح الجنان، مفاتیح الحیات و کتاب آموزش زناشویی اهدا خواهد شد.

ایشان با اشاره به اجرای این طرح در سال گذشته گفت: در قالب طرح پیوند آسمانی ۱330 زوج از مواهب این طرح بهره مند شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه