از برکات و آثار ارزشمند امامزادگان جلیل القدر نبایستی به آسانی بگذریم

مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) نیز در روز (۱۷ اسفند) با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در آستان مقدس سلطان سید جلال‌الدین اشرف برگزار شد.
 
 معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور نیز در این مراسم گفت: از برکات و آثار ارزشمند امامزادگان جلیل القدر نبایستی به آسانی بگذریم .
 
حجت الاسلام شرفخانی اظهار داشت: امامزادگان در هر منطقه ای که حضور دارند موجب توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی آن شده اند.
وی با بیان اینکه نور وجود گرانقدر بقاع متبرکه موجب اتصال ما به خداوند منان می شود تصریح کرد: امامزادگان جلیل القدر ما را با قرآن کریم و اهل بیت (ع) آشنا ساخته و برایمان حاکمیت اسلامی را معنا می کنند.
وی با اشاره به وجود بیش از هشت هزار بقعه متبرکه در کشور تصریح کرد: این بقاع متبرکه به انسانهای والایی تعلق دارند که در راه خداوند در مقابل ظلم ایستادند و به شهادت رسیدند و امروز نیز قلبهای بسیاری از مومنین را به خود جذب می کنند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم اظهار داشت: دوستی اهل بیت (ع) بزرگترین اجر و پاداش در مقابل رسالت بزرگ پیامبر اسلام (ص) است که می تواند اتصال ما را به خداوند محکمتر کند.
وی با اشاره به شخصیت معنوی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) نیز اظهار داشت: آن حضرت به عنوان فرزند امام معصوم و همچنین نماینده امام در راه استقرار حکومت اسلامی به شهادت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه