بازدید از برنامه ها و فعالیت های امامزادگان کاشان و آران و بیدگل+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی، آستان مقدس امامزادگان سلطان میراحمد، قاسم بن علی النقی و محمد هلال بن علی علیهم السلام را زیارت و در جریان فعالیت های این امامزادگان قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آستان مقدس امامزاده سلطان میراحمد علیه السلام را زیارت کرد.
ایشان ضمن زیارت این امامزاده عظیم الشان در جریان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مشکلات عمرانی این آستان قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی، در ادامه، طی صحبت تلفنی با معاون فرهنگی سازمان اوقاف استان اصفهان از ایشان خواست تا نسبت به رفع سریع مشکلات این امامزاده اقدامات فوری صورت پذیرد.
شرفخانی در ادامه سفر خود به کاشان به زیارت آستان مقدس امامزاده قاسم بن علی النقی علیه السلام مشرف شد و ضمن شرکت در برنامه عزاداری شیخ الائمه، امام صادق علیه السلام، در جریان طرح توسعه ی این بقعه متبرکه قرار گرفت.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خادمین و مدیران این امامزاده و الگو بودن فعالیت های این امامزاده برای سایر امامزادگان، برنامه جزءخوانی قران کریم در آستان مقدس امامزاده هلال بن علی علیه السلام را به عنوان نمونه و الگویی برای تمام امامزادگان برشمردند و افزودند امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرای برنامه های اینچنینی در تمام امامزادگان کشور باشیم.
گفتنی است در این بازدید تندیس و نشان آیین ملی جز خوانی قرآن کریم آستان مقدس امامزاده هلال بن علی علیه السلام، به حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی اعطا گردید.
2
3
5
4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه