نماز عید سعید فطر در ۱۴۰۱ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح ضیافت الهی امسال در 2100 امامزاده کشور برگزار شد ، گفت : در قالب این طرح ، نماز عید سعید فطر در 1401 بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهارداشت : سازمان اوقاف همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء سطح معرفتی و معارفی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در امامزادگان ، طرح ملی «ضیافت الهی» را برگزار می کند که امسال این طرح ، در 2100 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار شد که یکی از برنامه های این طرح جشن عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.
وی افزود : حضور 2500 روحانی اعزامی از حوزه های علمیه قم ، خراسان رضوی ، اصفهان و استان ها از اقدامات این طرح است که این روحانیون در دوبخش سخنرانی ، پرسش و پاسخ ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه های معرفت فعالیت دارند.
حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد : امسال نماز عید سعید فطر همزمان در 1401 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود و خطبه های این نماز نیز در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و ائمه جماعات در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی و یا بومی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه