مردم برای قرآن و اسلام انقلاب کردند

حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امام زاده حسین(ع) قزوین به حضور مردم و روحانیت در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها از بعضی از کشورهایی که اسما مسلمان هستند حمایت می‌کنند کشورهایی که کلمه لا الله اله الله را می‌گویند و شعار حاکمیت پیامبر(ص) را می‌دهند اما در عمل کاری انجام نمی‌دهند.

 

وی در ادامه افزود: رب و الوهیت ویژه خداوند است اما بعضی اوقات ما کوتاهی می‌کنیم و ربی را که تشریعی و در زندگی ما جاری است کنار می‌گذاریم.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) اشاره و ابراز کرد: امام خمینی(ره) با آمدن خود تمام بافته‌های دشمن را کنار گذاشت و دین اسلام را در کشور رواج داد، دین اسلامی که تمام ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردم را در بر می‌گرفت.

 

این مسؤول مبنای پیروزی انقلاب اسلامی را محبت اهل بیت(ع) دانست و بیان داشت: امام(ره) حکومتی را پایه ریزی کرد که تمام ساختارهای دشمنان را بر هم زد، دشمنان رواج داده بودند که دین نمی‌تواند حاکم بر جامعه و مدیریت اجتماعی داشته باشد اما امام خمینی(ره) از سیره و زندگی اهل بیت(ع) الگو گرفتند و در جامعه پیاده کردند.

 

 

حجت الاسلام شرفخانی به رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: امام(ره) با مدیریت عالمانه خود توانستند جامعه را در مسایل فردی، اجتماعی و سیاسی هدایت کنند و الگویی برای جهانیان باشند.

 

مردم برای قرآن و اسلام انقلاب کردند

وی با بیان این‌که مردم برای قرآن و اسلام انقلاب کردند اظهار داشت: مردم جان خود را برای انقلاب دادند و این جان فشانی‌ها به خاطر امام(ره) نبود به خاطر امامی بود که پشتوانه‌اش قرآن، دین خدا و محبت اهل بیت(ع) بود، امروز هم جوانان انقلابی و ولایت مدار ما به سوریه می‌روند و جان خود را برای دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب(س) فدا می‌کنند.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اضافه کرد: اگر انقلاب ما در جهان تجلی پیدا کرده و جاری شده است به خاطر محبت اهل بیت(ع) است، مردم کشور ما مسلمان و تابع قرآن هستند و هر جا اسلام را در خطر ببینند به حمایت از آن برمی‌خیزند.

 

وی به جان بازی شهیدان مدافع حرم اشاره و اظهار کرد: هم شهیدان و هم خانواده‌های آنها اعتقاد راسخی به قرآن و اهل بیت(ع) دارند و همیشه از حق مردم دفاع می‌کنند، همسر شهید مدافع ما اعلام کرده برای جستجوی همسر من از پول بیت المال استفاده نکنید و پدر 5 قلوها هم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید و این جان فشانی ها برای حمایت از دین خدا در تمام دنیاست.

 

حجت الاسلام شرفخانی حضور مردم در صحنه و ولایت فقیه را موجب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: خون پاک شهیدان و حمایت مردم از نظام و ولایت مداری آنها و رهبری حضرت امام خمینی(ره) موجب کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور شد.

 

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم انقلاب ما پایدار بماند نباید مردم را فراموش کنیم و مسؤولان ما خدمتگذار مردم باشند، مردم هم نباید دست از حمایت ولی فقیه بردارند و در مسیری که ولایت فقیه مشخص کرده حرکت کنند تا دشمنان اجازه ورود به کشور ما را پیدا نکنند و این امر تنها با وحدت بین مردم و ولایت فقیه امکان پذیر است./838/202/ب1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه