لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای ترویج فرهنگ وقف در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی و اجتماعی ادارات کل اوقاف و امورخیریه سراسر کشور در سالن همایش های امام زاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این نشست با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای ترویج فرهنگ وقف در کشور، اظهار داشت: به عقیده ما این مسأله یک ظرفیت بی نظیر رسانه ای است.

وی افزود: با توجه به سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه که در صدد نهادینه سازی موضوعات مهم و اساسی در کشور است، به دنبال ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در کشور هستیم و به همین جهت ارتباط با این ظرفیت برای ما بسیار مهم است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدف دعوت از معاونان فرهنگی ادارات اوقاف سراسر کشور عنوان کرد: هدف اصلی از این برنامه ها بیان سرفصل های فعالیت های سال آینده به استان ها بود تا بتوانیم در اسفندماه بخش عمده ای از کار را در موضوع بحث آرامش بهاری انجام دهیم و در ایام عید نوروز بتوانیم برنامه های خوبی برای مردم در سطح امام زادگان و بقاع متبرکه داشته باشیم.

یادآور می شود، در حاشیه این نشست، نمایشگاه خیمه های معرفت با بیش از 15 غرفه در موضوعات مختلف برای ارائه شیوه کار در ایام نوروز برپا بود که از این میان می توان به غرفه های کار، اقصتاد مقاومتی، سواد رسانه ای، قرآن بخوان جایزه بگیر و استکبار ستیزی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه