مراسم لیالی قدر در ۱۸۹۹ امامزاده کشور برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با بیان اینکه شب های قدر فرصتی ارزنده از سوی خداوند متعال برای بهره برداری معنوی انسان است، گفت: ما باید از این نعمت های ویژه الهی به بهترین نحو ممکن و در راستای تهذیب نفس و تکامل معنوی خویش بهره بگیریم.
وی با تاکید بر این که شب های قدر بهترین فرصت برای ایجاد پیمانی استوار با خداوند منان است، خاطرنشان کرد: انسان باید از دستاوردهای این شب های گرانقدر به نحو احسن استفاده و این الطاف و نورانیت خود را برای همیشه در وجودش حفظ کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: درک حقیقت شب های قدر از اهمیت والایی برخوردار است که ان شاءالله مردم عزیز به این بعد مساله هم توجه خاصی کنند و بتوانند از لحظه های نورانی این شب ها استفاده شایسته ای را ببرند.

وی افزود: در این شب ها ایران اسلامی حال و هوایی معنوی و الهی دارد که باید این نورانیت ها را حفظ کرده و در راستای تحکیم آن بکوشیم.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه برنامه های ویژه شب قدر امسال در 1899 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می شود ، افزود : مراسم شب قدر در امامزادگان امسال شامل برنامه های مناجات خوانی ، ترتیل خوانی ، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و افتتاح ، سخنرانی و مداحی است و بناست با بهره گیری از کمک های مردمی ، نذور و عواید موقوفات مرتبط سفره های اطعام روزه داران بصورت افطاری ساده برپا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه