درک حقیقت شب های قدر توفیق الهی برای بندگان صالح است……. ( به همراه گزارش تصویری) (۲)

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در امامزاده علی صالح(ع) شهرستان مهران اظهار داشت: شب قدر فرصت خوبی برای طلب تقدیرات نیکوی الهی است.

 

وی، تصریح کرد: شب احیا شبی برای بیدار ماندن دل آدمی و فرصت مناسبی برای توبه و راز و نیاز با معبود خویش است که بنده باید از این شب ها بهترین بهره ها را گیرد.

 

حجت الاسلام شرفخانی، بیان کرد: در این شب ها انسان باید به گذشته خود برگردد و اعمال و رفتارهای گذشته را مرور کرده تا بتواند برای آینده بهتر خود تصمیم گیری و از خداوند طلب تقدیرات زیبا کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کشور به مناقب و شخصیت والای حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: جوانان بایستی این شخصیت برجسته و والا را که نمونه بارز تقوا، شجاعت وعدالت است، الگوی خود در زندگی قرار دهند.

 

وی کمک به ایتام و نیازمندان را شاخصه اصلی شخصیت حضرت علی (ع) برشمرد و اضافه کرد: همه ما با الگو گرفتن از سیره و روش این امام همام می توانیم به درک جایگاه واقعی ایشان نائل شویم.

 

حجت الاسلام شرفخانی همچنین به توطئه های دشمنان علیه این نظام و انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: دشمن با راه اندازی شبکه های ماهواره ای سعی در تضعیف ایمان و عقاید ملت ایران داشته و می خواهد غیرت دینی را در این ملت محوو  نابود کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کشور، افزود: برگزاری مراسم های مذهیی، معنوی و استقبال گسترده مردم در این مراسم ها می تواند در جهت جذب مردم به ویژه نسل جوان به سمت برنامه های فرهنگی و مذهبی و بی انگیزه کردن آنان نسبت به برنامه های بی محتوای ماهواره ای مهم و تاثیرگذار باشد.

 

وی، خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت خوبی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده تا با توبه از گناهان به سوی پروردگار خویش بازگشته و راه سعادت و خوشبختی خود را باز یابند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه