درخواست جمع آوری کمکهای مردمی برای حمایت از ملت مظلوم یمن و میانمار

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت:با توجه به شرایط بسیار وخیم و فاجعه انسانی در کشورهای “یمن” و “میانمار” مجمع جهانی اهل بیت(ع) اقدام به تشکیل “ستاد پشتیبانی” به منظور کمک به مردم ستمدیده این دو کشور نموده است.

حجت الاسلام احمد شرفخانی اظهار داشت :این ستاد با همکاری دیگر سازمان ها و ارگان ها تاکنون کمک های زیادی را برای مردم یمن جمع آوری نموده و به شکل دارو به بیماران این کشور که در حال ابتلای فراگیر به وبا هستند ارسال نموده است.

وی افزود: بدینوسیله به منظور لبیک به فرمایش گرانبهای رسول مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلمکه می فرمایند : هرکس فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان واقعی نیست .و همچنین مظلومیت برادران وخواهران مسلمان یمنیو میانماری که در کلام مقام معظم رهبری مدظله العالی تجلی پیدا نموده ” ملت یمن مظلومند ما از مظلوم حمایت می کنیم هر مقدار که می توانیم ” شایسته است هموطنان عزیز که در امور خیر پیش قدم هستند در این ماه ایثار و گذشت، ستمدیدگان یمن و میانمار را فراموش نکنند.

شرفخانی در پایان افزود: همه آحاد مردم نیکوکار و انسان دوست می توانند از طریق شماره حساب های ستاد پشتیبانی از مردم یمن و میانمار در مداوای بیماران و تغذیه گرسنگان مشارکت نمایند.

کمک به مردم مظلوم یمن:
شماره حساب 0113130000006 نزد بانک ملی ایران، شعبه مرکز
شماره کارت بانکی همین حساب: 9083 ـ 9990 ـ 9918 ـ 6037

کمک به مردم مظلوم میانمار:
شماره حساب 0111424815009 نزد بانک ملی ایران، شعبه پارک لاله
شماره کارت بانکی همین حساب: 9123 ـ 9992 ـ 9918 ـ6037

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه