جشن میلاد امام حسن (ع) در ۱۶۳۷ امامزاده کشور برگزار می شود

 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح ضیافت الهی امسال در 2100 امامزاده کشور در حال برگزاری است ، گفت : همرمان با اجرای این طرح ، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، امشب در 1637 بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهارداشت : سازمان اوقاف همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء سطح معرفتی و معارفی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در امامزادگان ، طرح ملی «ضیافت الهی» را برگزار می کند که امسال این طرح ، در 2100 امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال برگزاری است.
وی با با بیان اینکه امشب مصادف با شب 15 ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، جشن میلاد آن حضرت در 1637 بقعه متبرکه برگزار می شود ، گفت : در این مراسم برنامه هایی از قبیل ؛ سخنرانی ، مولودی خوانی ، اقامه نماز مغرب و عشاء و برپایی محفل انس با قرآن کریم پیش بینی شده است.
حجت الاسلام شرفخانی اضافه کرد : در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری این جشن ، مراسم اطعام روزه داران با سفره های افطاری ساده برپا می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد : امسال همچون سالهای گذشته ، خیمه های معرفت شامل موضوعات مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان و تبلیغ چندرسانه ای در امامزادگان شاخص برپا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه