بیماری من باعث شکرگذاری میشود

امروز(دوم مرداد۹۸) فرصتی شد از دارالشفای خیریه حضرت مهدی (عج) شهرستان قرچک بازدید کردیم مجموعه ای که درحدودچهل سال پیش به همت خیرین وقف شده است . این درمانگاه با بخش های تخصصی درمانی به ویژه بخش دیالیز که همزمان ۳۸ دستگاه دیالیز خدمات ویژه ای را برای مردم منطقه انجام می دهند
دربخش دیالیز به صورت اتفاقی با روحانی پر انرژی مواجه شدیم که بیش از شش سال است که برای دیالیزه شدن به درمانگاه مراجعه می کند بادیدن ما با مزاح فرمودند: حاج آقاشرفخانی!
سالها این حدیث [قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص نِعْمَتَانِ مَجهولتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَةُ حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم فرمود دو نعمت است که قدر آن دانسته نمی شود امنیت و عافیت. ]را بالای منبر گفتیم و پاکتش رو هم خرج کردیم اما از سلامتی خود غافل بودم حالا ببینید این دستگاه به این بزرگی هرچقدر هم تلاش میکنه جای کلیه را نمی گیره قدر نعمت سلامتی را بدانید.
جانبازی بیش از هفت سال بود دیالیز می شود بهش که رسیدم گفت حاج آقا! خدا را شاکرم که مریضی من باعث شده هر که ما را میبیند بخاطر سلامتی خودش شاکر خدا میشود واین ثواب داره که من باعث میشم یاد نعمتهای خدا بیفتند.(#الحمدلله)
یکی از بخشهای فعال این درمانگاه خیریه مجموعه نگهداری معلولان جسمی کودکان و نوجوانان هست که صد نفر دختر و پسر زیر ۱۴ سال نگهداری می شوند واقعا دیدن این صحنه ها فقط تلنگری است که اگر شبانه روز شاکر سلامتی خودمان و فرزندانمان باشیم بازهم شکر گذار این نعمت بزرگ نیستیم
#شاکر_خدا_باشیم
پ.ن:
۱_ امام جمعه محترم شهر حجه الاسلام اسماعیلی متولی و عضو هیات مدیره این مجموعه خیریه تلاشهای زیادی برای فعال سازی و خدمات به محرومین داشتند و سرزده در ایام مختلف به بخشهای مختلف درمانی نظارت دارند این جای بسی تقدیر و سپاسگذاری دارد.
۲_ کار پرزحمت پرستاران عزیز در محل نگهداری معلولین نشان از اعتقاد راسخ آنان دارد تشکر ویژه دارم.
#تقدیر_تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه