برگزاری تجمع «لبیک یا رسول الله»/ قرائت زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم(ص) درآستان مقدس امامزادگان…

 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در 676 امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور برگزار می شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر اظهار داشت: در سالروز رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم سوگواری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور پرشور مردم عزادار برگزار می شود.

شرفخانی گفت: در این مراسم علاوه بر برنامه های قرائت قرآن، سخنرانی و عزاداری ، برنامه زیارت نامه رسول گرامی اسلام از بعید ( از راه دور) قرائت خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور دسته‌های عزاداری در تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله تصریح کرد: مراسم عطر‌افشانی‌، غبار‌روبی و دعای کمیل نیز همزمان با روز 28 صفر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است،‌ زیارت‌نامه رسول اکرم(ص) در مفاتیح الجنان ذکر شده و از جمله زیارت‌نامه‌هایی است که اختصاص به زمان معینی نداشته وآحاد امت اسلامی می‌توانند در هر زمان و مکانی با قرائت این زیارت‌نامه از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه