باید از برگزاری همایش های آکواریومی دوری کرد

 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: برگزاری همایش ها و سمینارها باید در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و شیعه و بصورت مردمی اجرا شود.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با حضور در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان جهت برنامه ریزی برای برگزاری کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه این امامزاده یکی از امامزاده های شاخص استان می باشد سازمان اوقاف و امورخیریه در نظر دارد در راستای معرفی ابعاد شخصیت این بزرگوار اقدام به برگزاری یک کنگره ملی به نام کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل برگزار نماید.
وی ادامه داد: از آنجایی که اداره اوقاف و امورخیریه پیرو منویات مقام معظم رهبری قصد دارد تا بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل نماید مقرر شد تا در تاریخ هشتم و نهم مهرماه کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل را در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار نماید.
معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: امامزادگان مرکز تجمع جواص جامعه و نیروهای انقلاب اسلامی هستند و ما باید یک حلقه واسط بین این نیروها و مردم ایجاد نماییم تا همه جامعه از آثار و برکات امامزادگان برخوردار شوند.
حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی افزود: این کنگره باید فراتر از آران و بیدگل و حتی منطقه برگزار شود تا فضای کشور به عطر دلنشین عاشقان اهل بیت(ع) معطر و کل جامعه از آثار و برکات بی پایان این امامزاده برخوردار بشوند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید از برگزاری همایش های آکواریومی دوری کرد و فضا را به گونه ای آماده کرد تا مردم با حضور چشمگیر خود در این کنگره موجب عمق بخشی به این فعالیت فرهنگی و مذهبی شوند.
معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور عنوان کرد: از کلیه مسئولین استان اصفهان هم دعوت می نماییم تا با همراهی و همدلی با مردم موجب رونق بخشی به این کنگره ملی را فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه