بازدید بیش از ۵۱ میلیون نفر بار زائر از امامزادگان در ایام تعطیلات نوروز

 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از28اسفند تا14فروردین ماه در2326امامزاده کشور بقعه متبرک برگزار شد، گفت : بیش از51میلیون و 715 هزار نفر بار زائر از امامزادگان در ایام تعطیلات نوروز بازدید کردند.
 
، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروز اظهارداشت : این طرح ملی با هدف خدمت رسانی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی ، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح دینی زائران و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی کشور با بسیج بیش از 30 هزار نفر از کارکنان سازمان اوقاف ، خدام و هیأت امنا و فعالیت تبلیغی بیش از 5 هزار نفر از مبلغان روحانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری امسال از 28 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه در 2326 امامزاده کشور برگزار شد، تصریح کرد : مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور امسال با حضور بیش از دو میلیون نفر از ارادتمندان اهل بیت (ع) در 1665 امامزاده برگزار شد.
حجت الاسلام شرفخانی افزود : مردم ایران اسلامی ترجیح می دهند در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان کشور و در فضایی معنوی ، سال نو را آغاز کنند و برای تحویل سال این امامزادگان بزرگوار را واسطه خیر و برکت کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : براساس گزارش های رسیده امسال در مجموع بیش از 51 میلیون و 715 هزار نفر بار زائر از آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور بازدید کرده و از برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و اقامتی این اماکن بهره مند شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه