انرژی هسته ای، نیت آخرین وقف ثبتی به ارزش یک میلیارد

به گزارش خبرنگار شبستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با ابراز خرسندی از دستاوردهای هفته وقف گفت: خوشبختانه درپی همکاری های انجام گرفته با رسانه های جمعی و تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده تنها در هفته وقف 230 موقوفه جدید به ثبت رسیده است.

 

وی اظهار کرد: این در حالی است که پیش از سال 89 در طول یک سال تنها 200 وقف جدید به ثبت می رسید اما امسال نه تنها در 9 ماهه نخست سال 895 وقف به ارزش ریالی 240 میلیارد تومان ثبت شده است، بلکه در هفته وقف به تنهایی 230 وقف جدید از سوی خیران نیک اندیش انجام و ثبت شده است.

 

حجت الاسلام شرفخانی همکاری متقابل سازمان اوقاف و رسانه های جمعای را مهمترین عامل اثرگذار بر این مهم دانست و تصریح کرد: برپایی 500 نمایشگاه مرتبط با وقف و نیز تجلیل از بیش از سه هزار واقف در ایام هفته وقف و اطلاع رسانی گسترده رسانه ای عاملی است، که بیشترین تاثیر را بر این رشد کمی وقف و موقوفات در طول این هفته داشته است.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف درباره آخرین وقف انجام شده در این هفته یادآور شد: آخرین وقف ثبت شده مربوط به موقوفه ای به ارزش یک میلیارد تومان در استان فارس است که با نیت توسعه انرژی هسته ای در کشور وقف شده است.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با نشست خبری سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن توضیحاتی درباره دستاوردهای وقف در هفته وقف ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه