اغتشاشات اخیر یک ترقه‌بازی بچه‌گانه است /اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی برای رفع مشکلات

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره درباره فرصت‌طلبی اغتشاشگران طی روزهای اخیر از طرح برخی مطالبات به‌حق معیشتی برای تخریب و آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد ناامنی اظهار کرد: در این فتنه‌ها آن چیزی که می‌تواند ما را به ساحل امن برساند، صراط مستقیم یعنی اهل‌بیت (ع) هستند و امروز ادامه اهل‌بیت (ع) در ساختار ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه اگر از ولی فقیه پیروی کنیم می‌توانیم حق از باطل را تشخیص دهیم، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در کشور اعتراضاتی را در پی خواهد داشت و به‌خاطر مطالبات مردم کاملا طبیعی و بحق است اما موضوع اعتراض براساس چارچوب قانونی با اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی جامعه و از بین بردن اموال عمومی کاملا متفاوت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه متذکر شد: اغتشاشگران قطعاً به دنبال مطالبه بحق مردم نیستند و می‌خواهند از طریق این اغتشاشات اصل نظام را زیر سؤال ببرند و هدف نهایی آنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام‌والمسلمین شرفخانی با بیان اینکه براندازی نظام پس از پیروزی انقلاب جزو استراتژی اصلی دشمنان قسم‌خورده نظام است، خاطرنشان کرد: دشمنان در یک برهه زمانی به‌دنبال براندازی از طریق جنگ سخت بودند که هشت سال دفاع مقدس به‌وجود آمد و پس از آن جنگ نرم را شروع کردند.

وی یادآور شد: در شعارهای اغتشاشگران، هیچ مطالبه اقتصادی و معیشتی دیده نمی‍‌‌شود و فقط از بین بردن نظام مطرح می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه آشوبگران به مقدسات و ارزشهایی توهین کرده‌اند که مردم به پای آن شهید دادند، گفت: مردم در ماه محرم در همین حسینیه‌ها عزاداری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با اشاره به آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران تاکید کرد: فارغ از نگاه مذهبی، کسی که حتی نگاه ملی‌گرایانه داشته باشد به خودش اجازه آتش زدن پرچم کشورش را نمی‌دهد بنابراین این موضوع نشان‌دهنده استراتژی قوی برای براندازی نظام است.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از ناکامی در جنگ سخت می‌خواهند به‌وسیله نیروهای فریب‌خورده داخلی براندازی نظام را انجام دهند، تاکید کرد: برخی عناصر داخلی متوجه این برنامه‌ریزی دشمن نبوده و اقداماتی سهوی یا عمدی انجام می‌دهند که همسو و تکمیل‌کننده پازل دشمن می‌شوند.

بیان مشکلات بدون ارائه راه‌حل دلیل ناامیدی مردم

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید دقت کنند که مشکلات کشور را با سیاه‌نمایی مدیریتی مطرح نکنند زیرا دشمن به دنبال آن است، گفت: بیان کردن مشکلات کشور توسط مسئولان بدون راه‌های رفع آن باعث ناامیدی در جامعه می‌شود و دشمن به دنبال همین مسئله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی تاکید کرد: دشمن به دنبال این است که احساس مقاومت و روحیه مقاومت را از مردم ایران بگیرد.

وی با بیان اینکه در جامعه نسبت به مدیریت بدبینی ایجاد شده است، تصریح کرد: متاسفانه شاهد بی‌تدبیری‌ در مدیریت کشور هستیم؛ دشمن به‌وسیله رسانه‎های معاند اخبار منفی را با چشم‌پوشی بر پیشرفت‌های کشور برجسته می‌کند تا بتواند فضای نا‌امیدی در جامعه ایجاد کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با اشاره به اینکه تمام مسئولان اگر همت جدی داشته باشند، همه مشکلات حل می‌شود، گفت: باید یک هم‌افزایی بین مردم و مسئولان اتفاق بی‌افتد تا بتوانیم از منابع انسانی، مدیریتی، مادی و معنوی خودمان استفاده کنیم اما متاسفانه در حال حاضر برخی به لبخندهای دشمنان قسم‌خورده خود امیدوار شده‌اند.

اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی برای رفع مشکلات

وی با بیان اینکه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی قسم خورده‌اند اما متاسفانه برخی افراد از این اتفاقات عبرت نمی‌گیرند، متذکر شد: راهکار اصلی ما برای رفع مشکلات باید اقتصاد مقاومتی و پایبندی به تولید داخلی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، وقف را از مولفه‌های اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: مردم اگر امید داشته باشند، بهتر از همه مسئولان اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی با بیان اینکه مردم اهل بصیرت و شناخت هستند، تصریح کرد: این اغتشاشات یک ترقه‌بازی بچه‌گانه است و عوامل خارجی و داخلی این آشوب خیلی پست‌تر از این حرفها هستند که گوشه‌ای از پایه‌های این نظام را متزلزل کنند چون ریشه این نظام مستحکم باقی مانده و دلیلش این بوده که پای این ریشه، خون شهداء جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه